keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Aina ei voi onnistua..

Mutta ahistaa vähän silti, että näinkin huonosti lähti tän vuoden treenit käyntii. Menin siis eilen Annilla puomeja.Alkuverkassa (ja loppuverkassa) poni tuntu ihan perus, ja oli ihan hyvä, sitten kun nostin laukan, niin ei ollutkaa enää niin  mukavaa. jollain tavalla vielä melko hyvä, mutta anna äiti mun kaikki kestää, kun alotettiin laukassa puomitehtävät. Poni, noh ei vienyt, mutta ei ollut todellakaan kaunistakaan ku minä roikun suussa ja poni posottaa menee. Onnistuttiin ehkä 2 tehtävässä tunnin aikana, että miettikää siitä miten hyvin meni. Tosin tuomaksen puomitehtävätkään ei aina ole sieltä helpoimmasta päästä, mutta tolla posotuksen ja kuuntelemattomuuden määrällä niistä oli suunnilleen mahdottomuus selvitä kunnialla.
  Ja joo, anni on aina vähän tollanen puomeilla, mutta nyt kun sillä on varsa masussa sama ruokinta ja vähän vähemmän liikuntaa + muutenkin melko reipas poni niin ei tullu kyllä yhtään mitään, ja jäi kyllä tosi huono fiilis koko tunnista jos suoraan sanotaan.
  No toivottavasti tänään paremmalla menestyksellä ja fiiliksellä liikenteessä. Mutta toisaalta ihan hyvä väliin olla tälläsii pahasti epäonnistuneita tunteja, palauttaa maanpäälle vähän, ku muuten menny pitkä aika hirmu hyvin.
ps. anteeks jos oli vähän angstausta :p

ja oli ihan pakko vielä sanoo kiitos teille kyselyyn äänestäneille, vaikka siellä olikin 1 joka ei tykkää, kuitenkin loput sitä mieltä että kiva ja upea: )! en olisi uskonut että tulee yhtäkään ääntä siihen upeaan! Nyt tämä ukoasu on sitten kaikilta väri teemoiltaan ja fonteiltaankin täysin valmis, toivottavasti tykkäätte, vaikka onkin ihan sininen: D.

6 kommenttia:

  1. haluisitko vaihtaa tota fonttia, kun tota on tosi vaikee lukee, joutuu korostaa sen ja sit vasta saa selvää:D

    VastaaPoista
  2. Nojoo jos löydän sieltä jonkun, kun se edellinen oli niin pieni että alko ärsyttämään, ja sit jos sen laitto yhe koon isommaks niin oli jo liian iso, mutta pitää kahtoo: D

    VastaaPoista
  3. Aina ei onnistu ;D Mulla oli joku aika sitten, että suurinpiirtein jokainen tunti meni pieleen mun mielestä :/ Aina oli se angsti päällä ja en keskittyny vaan asenne oli että kunhan jotenkin... Mutta tänäänkin mä keskityin koko tunnin ajan ja Eva sano heti mulle että kaikki onnistu kun olin hiljaa ja keskityin ;D

    VastaaPoista
  4. Sellasta se on: D! Pitää vaan oikeesti yrittää, ja mä kyllä yritin nytkin, mut sit meni vaan hermo, kun ei tullu mistään mitään. Mutta ninjat on true taistelioita! mua ei saa helpol luovuttaa: D

    VastaaPoista
  5. Keskimäellä kyllä tulee aika ninjaks :D tuulessa ja tuiskussa, satoi tai paistoi.. silti ratsastetaan :D joskus on kyllä näitä huonompia päiviä että ei onnistu :D

    VastaaPoista