keskiviikko 9. marraskuuta 2011

54. Vihdoin aikaa-

^^eli siis kokeet melkeen ohi yms. Niitä on ollu nyt kaikki samassa kuussa miel-.-! ja viel yks tulos... huoh. no siihen ainakin kerkee jopa lukee. Sit nyt ei mitään erikoista muuten ollu. Olin siel kimmon kisois, josta nyt ette saa mitään materiaalia, koska minä urpo turpo torvi pässi poistin vahingossa sen oman ratavideoni ! taino oikeestaan yhen vahinkokuvan olin ottanu sielt radalt, mut muuten ei mitään, ja sekin on laukkakuva. Ne siis tosiaan oli ekat aluekisani, luokkahan oli 80 ja Revellä menin. En oikein osannu mennä sillä taaskaan, vaikka se oli ollu sen viikon puomiharjotuksis ihan jees. Mut mä siis en oo hypänny revel muutakun sillon joskus siellä siilin kisois:D,  ja siellä se vei mua. Nyt se siis oli vähän laiska, ja mä olin liikaa suussa kii, joka johtuu siitäkin et oon jo tottunu noihin kuumempiin kopukoihin, joilla pitää olla vähän napakampi tuntuma, vaikka mä aina välil alkuverkois yms meen liian löysäl ohjal, niin sit kun ruvetaan hyppää niin se saattaa olla jopa liian tiukal, varsinkin hevosil joihin en kunnolla luota tai tunne. No sitten rata meni suht hyvin 5 esteeseen asti johon tuli kielto, koska tempo oli liian pieni ja ei ollu hevonen terävä. ( oli jo aikasemminkin liian löysä siellä radalla) sitten meille tuli vielä sarjalle + linjalle yks askel liikaa; /. No ens kerral sit taas osataan ehkä paremmin.
  Sit viime viikolla taisin mennä Rillalla ja en muista kellä ke mut pe en ollu, mut menin sit annille miss liikuteltiin sen poneja, ja sit olin su sillä kisahoitajana,sen takia oikeestaan sinne lähinkin: ). Tällä viikolla menin sit Revel eilen ja huomenna sitten ekä kirjottelen myös tän päivän tunnista, vähän tarkemminkin. Jokatapauksessa sorii kaikille vielä siitä etten oo kirjotellu melkeen kuukauteen; ///! Ja kivaa, tänne on tullu taas pari uutta lukijaa: ). ehkä se vähän inspirois mua kirjottaa paremmin ja useemmin: D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti