perjantai 28. lokakuuta 2011

53. Kiireitä + tunnustus

Anteeks etten oo pitkään aikaan käyny bloggailee! On ollu jotain 3 koetta ja viel 3 tulos, niin haluisin ees päästä läpi ne, niin on ollu pakko lukee, syyslomalla olin joutsassa ratsastamassa hilmaa ja kuvaa, ja sit oli ratsastustunteja ja veera oli meillä+ tää viikko on ollu kans yhtä kiirettä o.O ja siitteen tosiaan sunnuntaina mulla ois taas kisat, mut tälläkertaa revellä. Ja näin kun kerkeen jotain kirjottaa, niin sit ei jaksa! mut ehkä mä en sit ens viikolla näin kiireinen, joten sitä ja kisoja odotellessa; )! Ja puhumattakaan siitä et olisin kerinny mietttii sitä erikoispostuasta tai koko blogii lähes ollenkaan.

1. kiittää tunnustuksen antajaa.

2. antaa tunnustus viidelle bloggaajalle

3. ilmoittaa näille viidelle tunnustuksesta.

4. kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.

Kiitos Annille tunnustuksesta; )!

En haasta nyt ketään.


Kahdeksan satunnaista asiaa itsestäni:
1. Harrastan ratsastusta mutta tykkään paljon enemmän esteistä!


2. tykkään myös tosipaljon laskettelusta ja valokuvaamisesta: )!


3. Mulla on koira, joka on ihan karvamato ja hassu.


4. Tykkään pinkistä / vaaleenpunasesta kohtuudella :D


5. Mun muut lempivärit on harmaa, vaaleensininen, vaaleenvihree ja ehkä suklaanruskeeki: )


6. Haluisin KL pipon<3 ja uuet PINKIT kumpparit: D!


7. tykkään ehkä vähäään varusteurheilusta : D, ainakin sillon kun kuvataan.


8. Mulla ei oo hajuakaan mihin meen 9 jälkeen o.O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti