sunnuntai 13. marraskuuta 2011

58. Nyyfer

Aattelin nyt kirjottaa sit vähän tarkemmin pitkästä aikaa... Eli siis menin keskiviikon tunnilla nuferilla aiheena jumppasarjat. Menin siis jo tiistaina samoja juttuja revellä, mut kenttä oli PALJON kovempi ku oli yöllä pakkasta, niin ei hypätty kun pientä (Revellä menin ti isoimmillaan jtn metrii jumppasarjan vikana esteenä). Nufer oli aluks vähän kankee, mut tuntu kumminkin ihan kivalle.
  Aloteltii siin sit tehtävii, verkkahypyiks otettiin kahta pystyy erillaisilla teillä. No ne meni ihan jees ja joo, mut sit tuli yhes vaihees yks aika outo kielto, ku ois käyny paikat ja muuta mut nufer sano et en mee, ni lensin kauniisti kaulalle:D.
  Sit mulla alko sormet jäätyy röökkeleissäni ni vaihoin äitin kans haskoja mun horzen ihaniin talviratsastulapasii<3. Ku aattelin et selviin viel niil ohuil hanskoil ku eilenki selvisin:D! Mut joo kai se on vaan totuttava siihen et talvi tulee, tai no, on tullu jo : <. Mut jatkettiin siin sit siihen jumppasarjalle, joka oli siis innari, yks ja yks. elii siin oli 3 ristikkoo ja vikana okseri. Esteet siis tosiaan pidettiin pohjan takia pieninä, mutta harjoteltiin eri myötäystekniikoita. eka lyhyttä ja pitkää, ja sit automaattista. Oisin ehkä kaivannu siit automaattisesta myötäämisestä vähän enemmän kommenttia, kun musta tuntu et onnistuin, mut en yhtään tiiä miltä se näytti kun ei tuomas sanonu oikein mitään mulle:p.
  Vikaks mentiin se sit viel ehkä joku 70 cm korkeena ja sen jälkeen ravailtiin loppuravit. Poni oli kyll yllättävän kiva koko tunnin, ja teki mulle ehkä ihan hyvää mennä sillä, ku aattelin tallille tullessani et jos mulla on nufer tai eepi ni oon sillee angst, jos muumi hevi tai roope ni oon sillee : / jos reve iina rilla tai anni nii on sillee happyy:---D.

Musta tuntuu et tää blogi on iha tylsä, ja kirjotanki jotenki tylsästi;p. ku ei mua ainakaan paljoo kiinnostas lukee tällästä blogii jos ois jonkun muun? Eli kaipaisin taas vähän parannus ehdotuksia. Ja ihmettelen suuresti et mulla on edes 24 lukijaa;o! Mut kiitos teille kaikille : )! ootte kuitenkin se suurin inspis, et mulla yleensä on tää blogi: ).

tässä viel tällänen uus viidio iinasta piristyksesks: )

2 kommenttia:

  1. Toi video on kiva :D ja vois kyllä olla kuvia taas lisää :D tai vaikka sitte videoita tunnista videopostauksesta!

    VastaaPoista
  2. Kiitos: ). Ja niin vois:p, mutkun kukaan ei oo kuvannu pitkään aikaan >:, mut voisin kyll tietysti vaikka vanhoja kuvii

    VastaaPoista