torstai 15. syyskuuta 2011

44. Bad news

Tälläkään viikolla en oo saanu aikasemmin aikaseks kirjotettua, mutta enmpä mä jaksa oikeestaan paljoo kertookkaan, ku en oo muutakun tuuppauillu. Maanantaina menin siis tanelilla, tiistaina maaralla ja eilen rillalla, ja kaikissa aiheena jotkut koulu ähräykset, kun viikonloppuna ois mahollisuus suorittaa niitä kouluosuuksia merkkisuorituksiin. Mä en oo siis osallistumassa koska meen viikonloppuna hankasalmelle, enkä muutenkaan pääsis varmaan ees sitä A:ta läpi :p...  Ja sit ne huonot uutiset oli, et mun oikee jalka revähti tänään liikkatunnilla, se oli vammaillu jo aikasemmin vaikka oon kyll venytelly ja näin, mut en tiiä ;o? ja sit nyt ku oli se 50 m juoksu, niin se alko vammaamaan vähän jo siinä ku lämmiteltiin, ja sit ku piti juosta tosissaa niii ei oikeinn onnistunu ja sit ku pysähyin ni alko sattuu ihan sikana siihe jalkaa, et en pystyny sen jälkeen kävelee kunnolla suunnilleen 2 tuntii, ja nytki viel sattuu vähän mut pystyn kävelee suunnilleen normaalisti. Et en tiiä pystynkö kunnol sit ratsastaa ees vähään aikaa ; //, mut pois mä en kyll ratsastus tunneilta jää, ellei tä pahene!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti