lauantai 17. maaliskuuta 2012

Lamaannus

todallakin lamaantunut bloggaaja. varmaan pitäs vetää niitä vitamiinejä poskee: D.
En oo käyny postaamassa varmaan puoleentoista viikkoon, tarkemmin mietittynä itseasiassa 2 vk:oon
mutta nyt mä yritän edes.
Mulla on jonkun aikaa ollu jotenki nii väsyny olo ettei vaa kiinnostanu kirjottaa, eikä pahemmin mitään muutakaan ellei ole pakko. Eikä tän viikon tunneista muutenkaan mikään parhain fiilis, ehkei musta saa tekemälläkään kouluratsastajaa?  eikai kaikkea tarvii osatakkaan, ja tiedän että vaadin itseltäni välillä vähän liikaa, mutta taas alkaa tuntua että mitään kehitystä ei oo tapahtunu, oikeestaan oikein koko talvena. Pääsin kyllä siitä "estepoelosta" mikä mulla oli hyvin yli ja oon ehkä oppinu hieman paremmin hahmottamaan paikat ja auttamaan hevosta enemmän esteradalla, eikä se oo enää ihan niin että matkustan esteeltä toiselle ja mietin hölmistyneenä miks hevonen yhtäkkiä keils jollekkin esteelle.

Ehkä mun pitäskin taas tehä muutamaa listaa, mutta nyt ei vaan kiinnosta yhtään miettiä niin paljoo tiistaita tai keskiviikkoa, enintään eilistä. Tiistainaha menin siis tosi pitkästä aikaa rambolla. Koska tunnilla oli kisoihin lähtiöitä, me hypättiin ja mentiinkin puomeja sitten melkein koko tunti. Se pänni koska mulla ei ollu yhtään fiilistä hypätä, ja kaikenlisäks ne meidän puomi tehtävät meni ihan päin... koska en osaa laskee rambon laukkoja(se on niin nelitahtinen) ja poni myöskin yrittää tosi paljon tehdä ratkasiuja itse. Onnistuttiin  ehkä kerran, 2/10 ? hypythän ja muut meni sinänsä ihan hyvin, mutta kuten sanoin mulla ei ollut yhtään fiilistä hypätä sillä tunnilla, kun olin jo ollut niin valmistautunut koulutuntiin..

Keskiviikkona menin Iinalla taivutuksia, tälläkertaa mentiin onneks ihan koko tunti pelkkää koulua. No siitäpä en oikeastaan jaksa selitelläkkään sitten enää. Iina kuitenkin oli aika hyvä, joskin vähän liiankin eteenpäinpyrkivä välillä.

Perjantaina, eli eilen menin Rillalla, myöskin taivutuksia, ja jotakin pohkeenväistöäkin siinä oli. Taaskaan ei oikein tuntunut mikään onnistuvan. Mä alan jo tottua tähän. Rilla oli ihan hyvä muuten, kun itekkin melkein osasin jo pitää käden ihan vaan paikallaan ja kyljissä kiinni, mutta se oli melko reipas. Tuntu että se juoksee kohta mun alta pois ja jään hölmistyneenä kattoo sen perään, mutta niin ei kuitenkaan käynyt: D.
Yhdessä vaiheessa tuli myös mieleen ajatus, että pitäiskö taas vaan luovuttaa, luovuttaa niinkun  nuferinkin kanssa, eikä ees yrittää tähdätä minkään sortin koulukisoihin ikinä enää.  Onhan me toki ehkä rillan kanssa kehitytty, mutta edelleen tuntuu että meillä on niin pitkä matka siihen yhteistyöhön, että mä en vaan jaksa oottaa niin kauvaa.
No sitten autossa äitin kanssa puhuttiin, ja se sattu sanoneeks että meillä on niin pienestä kiinni, että ei tarvii kun enää pientä hiomista noissa joissain asioissa, niin se yhteistyö löytyy. No hyvin vaikee uskoa, mutta anto ainakin mulle sen verran uskoa, että toista kertaa mä en niin helpolla luovuta.

Ainiin, melkein unohtui! olinhan viime viikon la myös tallin talviriehassa;)). Kuvapläjäys, mutta oli niin kivoja kuvia niin paljon: D! ja lisää --> http://tiiaah.kuvat.fi/kuvat/Keskim%E4ki/Talvi+rieha/
rillan ja mun eka kouluvalkku, tää kuva on melkein jopa edustava, suurimmaks osaks näytti paljon muulta.
jostain viimeisimmistä tän talven valkuista (viime tunnilta ei oo mitään kuvia) ei tämäkään mikään edustavin kuva, ja ehkä hieman huono verrata luakkakuvaa ravikuvaan?
t. Anastasia KS


kelkkailtiin pepin ja sapan kanssa: D!



peppi ja sapa hallitsee tän homman :: D!

hillaki vähä laski mäkee:D
r. Heavily toric

r. Reverans BLR

pusukuva.

Miten näääää laitetaa??


montako ihmistä tarvitaan laittamaan turalle monot?: D

anteeks tuli taas romaani angstausta, mutta riehakkaita kuvia piristämään ;p

6 kommenttia:

  1. Kyllähän sulla ja Rillalla menee tosi hyvin! :) Ei sun kannata luovuttaa eli äitees on todellakin oikeessa!! Sun kannattaa nyt vaa luottaa taitoihis, sillä kyllä sä osaat :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no miten sen nyt ottaa, ja voi kun se oiskin niin helppoo: D...

      Poista
  2. Hajosinko ees tolle monokuvalle, yks vaa keskittyy hiuksiinsa! :DD

    Musta jotenki tuntuu, että rilla kulkee ihan kivasti, mutta se ei vaa selkää aina tunnu siltä. Hei kyllä se angsti vähentyy ku kohta tulee kesä ja kaikkee! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehehh::D, ne oli vaikee laittaa ! mut eiks se niin mee, että hiukset hyvin kaikki hyvin?
      sun pitäis nähä ehkä livenä ensin, kuvissahan se näyttääkin huomattavasti paljon paremmalta... mutta tosiaan, varsinkin kun kesällä tapahtuu kaikkee kivaa:: )!

      Poista
  3. Luovuttaa ei kannata. Olet taitava ratsastaja todellakin :D Toki mikään ei onnistu jos siihen ei luota. Nimittäin olen välillä itsekin menettänyt uskon omiin taitoihini. Silloin tuntui, että mikään ei onnistunut ja aina oli itseään moittimassa.

    Tsemppiä vaan. Uskot itseesi ja jatkat eteenpäin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joskus kannattaa joskus ei: D. mutta itseasiassa nyt tää ei oo ees niin paljon siitä kii ettenkö luotttais tarpeeks omiin taitoihini, on se sitäkin, mutta suurimmaks osaks vaan mun omaa turhautumista kun ollaan varmaan puol vuotta treenattu eikä vieläkään toimi yhteistyö ja luottamus. puol vuotta on lyhyt aika, mutta mä vaan turhaannun melko nopeesti jos heti ei onnistu. se onkin melko huono piirre, mutta katotaan:p

      Poista