sunnuntai 20. toukokuuta 2012

2 viikkoa tiivistettynä

sykeröponi
Hups, yritän kai todellakin tappaa tätä blogia?  no ei, en mä oikeesti olkoon nyt vielä kesään asti ! Oikeesti mulla ei ole ollut aikaa, en tajua mihin se häviää, mutta tällä viikolla en ollut 4 päivään ollenkaan koneella ja muina päivinä sitten kerenny mitään blogia aatteleekkaan. Taino kyllä, oon ajatellut en vain pystynyt tekemään sen eteen mitään muutakun ratsastamaan ja pyytämään kuvia.

Jokatapauksessa, tässä välillä on kerennyt tapahtua taas paljon, viimeviikko oli pohjanoteerausta, ja tää viikko sitten sellanen riltsi viikko + sorsiksen kisat ravit ja laiduntalkoot.

viimeviikkoon vielä hetkellisesti siirtyäkseni, en muista siitä paljon mitään muuta, kun että se oli sellasta itkukurkussa ratsastamista kun ei osaa. Ärsytti ihan kauheesti varsinkin tiistaina, kun iina oli hyvä, mut sitten mä feilasin tyyliin jokaisen tehtävän. Keskiviikko sitten olikin vielä pahempi, en edes tiedä miks sain nuferin, koska olin ainoo joka oli lähdössä iinalla kisoihin. Mutta se tunti vei fiilikset vielä alemmas... mökötin koko tunnin ja tehtävät onnistu vielä huonommin kun tiistaina. Sitten ärsytti vielä enemmän kun tuomas käski mun tehdä samat tehtävät iianalla. Okei kaikki onnistu ekalla kerralla just niinkun pitkin, paitsi yks vinostahyppäämis tehtävä, ku iina lähri tyrkkimään siihe esteelle ite ja sit ei paikka käyny ja se keilti, olin ihan että mitää? ku ite yritin istua ja oottaa vielä yhen askeleen mut iina vaan pidenti askelta. Mutta koitappa siinä sitten olla ilonen parista onnistumisesta ku ne olikin varmaan ainoat sinä viikkona.

Kisoissa iina tuntui verkassa ihan ok, olin  jo verkannut sen jne, kun tuomas tuli siinä sitten vielä ja käski hypätä, no tietysti tottelin, mutta ei ois ehkä kannattanu, koska ne hypyt sitten menikin aikalailla päin  seiniä, pystylle tuli paikka lähelle, sit ku tuomas käski laukata vaan eteen eteen ja eteen, ja tulla okserille niin iinalla meni pupu pöksyyn kun paikka jäi vähän kauvas niin se päätti kieltää, ja sekunnin päästä huomasinkin seisovani sen verkkaokserin välissä iina nenäni edessä tyytyväisen näkönen. Pidätte mua ehkä outona, samoin ehkä tuomas, mutta mua vaan alko naurattaa : D.
Ja jos ette ymmärtänyt tuosta äsköisestä niin, kyllä tipuin okserin väliin jaloilleni, puomitkin pysyi paikoillaan, tosin housuihini tuli pieni jälki märästä takapuomista.
no eikai siinä, takaisin kyytiin ja sit tulin vielä pari hyppyä sen jälkeen.

Kisakentän pohja oli aikamoinen suo. Musta iinan tahti kyllä tuntui olevan ihan ok, mutta videolta kun kattoo, niin ois voinu olla reippaampikin, johtui varmasti kentän pohjastakin ettei laukka oikein edennyt. Alkurata oli ihan ok, mutta sitten neloselle kielto, no päästiin siitä sitten yli, mutta heti 5 seuraava kielto, ja sen jälkeen iina rupes oudosti steppaamaan? olisin halunnut hypätä vielä yklkös esteen sen jälkeen mutta esteitä oltiin alettu jo nostamaan, koska olin luokan viimeisenä, niin en kehdannut sitten niille sanookkaan mitään että saanko sitä tulla vielä.
kisaviiveon lataan sitten eri postauskeen, sori tähän  en nyt pystynyt.

Mut en mä oo ees pettynyt, tälläkertaa en sentään tippunut niinkun viimevuonna syyskisoissa sorsiksessa. :D

ainiin ja melkein unohdinkin jo! sunnuntaina olin koulukisoissa töissä, ja siinä ku lähettinä ramppasin kameran kanssa niin räpsin aika paljon kuvia, ja sain ne vihdoin ainakin toivottavasti oikeeisiin kansioihinsakkin: )!

köpöstelyä
Tää viikko onkin ollut sitten true rilla-viikko. nimittäin menin tällä viikolla kaikki 3 tuntia rillalla: D. 2 onnistunutta puomituntia ja yhen koulutunnin. Koulutunti tosin ei ollut mikään onnistunein.. jos joku vaan joskus osais kertoo mulle tosi tarkkaan mitä mun pitää tehdä, että se poni toimii niin olisin tosi iloinen!
Ja voin myöntää senkin että olen mennyt viimeaikoina ihan liian vähän koulua.
Joskus aikasemmin tuntu sentään että osaan ehkä sittenkin jotain, mutta istunta päässy rupsahtamaan ja tuntuu että ihan kaikki muukin siitä lajista päässy jo unohtumaan. Kädet jalat ja aivot ei nimittäin toimi enää yhtään yhteispelissä, sillon kun on kouluratsastuksesta kyse.

saatte ehkä jotain videoo noilta puomitunneilta samalla kun lataan ratavideon: ).

kuvat on niistä parhaista pätkistä..


Jokatapauksessa perjantaina kävin raveissa pitkästä aikaa, lauantaina laiduntalkoissa ja viime viikonlopun koulukisoista vähän kuvina: ). lisää kuvia näistä kaikista lisää jälleen voitte etsiä täältä!
keltaiset kärryt !< <3

kuopion ravirata

taisi olla sen lähdon voittaja: )...




vauvaa villittää ! <3





ei ollu ihan asetukset kohillaan kamerassa kun näitä loppuja kuvia otin... kestäkää









ai mitkä aivot?


innokkaita heppoja vai :D?

1 kommentti: